Veelgestelde vragen
Heb je vragen? Kijk snel of jouw vraag er tussen staat! Als je op jouw vraag klikt, schuift het antwoord open.
Mocht jouw vraag er niet tussen staan, schroom dan niet om contact met ons op te nemen!
Een calamiteit is als de stroom is uitgevallen, de kachel het niet doet in de winter, flinke geluidsoverlast van andere gasten op het parc. Bij brand of heftige gezondheidsredenen direct 112 bellen. Vervolgens (indien dit het toelaat) het calamiteitennummer.
Wij werken dagelijks gepassioneerd aan ons parc. De gast mag er altijd vanuit gaan dat wij er alles aan doen om de accommodatie perfect te verzorgen. Is er iets niet aanwezig? Of iets defect? Zolang de horeca open is kan er altijd overlegd worden met het personeel, zodra de horeca gesloten is en er is niemand meer op het parc dan kunnen wij hier helaas niets in betekenen en zou het fijn zijn dat het bij de uitcheck aangegeven wordt.
Toch graag een oplossing? Neem dan contact op met het calamiteitennummer. Zij beslissen hoe urgent de melding is en wat de eventuele kosten zouden zijn. Afhankelijk van de urgentie zal er bepaald worden wie er verantwoordelijk is voor de kosten, de gast of het parc.
Helaas mag er in onze tenten niet gekookt/geairfryed/gegourmet worden. De stroom capaciteit is niet voldoende EN wij willen graag onze accommodaties fris houden. Mocht er toch besloten worden dit te doen en de stroom valt uit? Dan brengen wij hiervoor kosten in rekening i.v.m. doorzetten melding naar beveiligingsbedrijf.
Al vinden wij honden heel erg lief. Helaas zijn honden niet toegestaan op ons parc.
De minimale leeftijd is vanaf 18 jaar.
Dit is een beetje afhankelijk van de grondwatertemperatuur en het jaargetijden. Meestal duurt dit tussen de 1,5 en 2 uur bij warm weer. In de winter duurt het opwarmen van de hottub 2 tot 3 uur.
Wij verzorgen de hottub altijd inclusief hout.
In de accommodatie hebben wij al koffiecups klaarliggen van het merk Puro faitrade koffie, deze zitten inclusief in de prijs. In deze apparaten passen ook geen andere cups.
Omdat wij met een klein team werken is de incheck tot 18.00. Daarna moeten wij extra personeel laten blijven om eventueel in te checken. WIj vragen hier een extra toelage voor van 25 euro. De incheck is dan tot uiterlijk 21.00.
De uitcheck is altijd om 11.00, mits je tijdens het boeken de late uitcheck tot 13.00 hebt gekozen. De late uitcheck kan je kiezen tijdens het reserveren. Toch een late uitcheck boeken na reservering? Neem dan contact met ons op via info@parcbuitengewoon.nl en vraag naar de beschikbaarheid.
Wij hebben een wisselende kaart die wekelijks veranderd. Bij aanvang van de week kan het menu gelezen worden op de website onder het kopje horeca.
Wij werken met een klein team en zijn dagelijks bezig om dit parc buitengewoon te maken voor onze gasten en met onze gasten. Soms vergeten wij hierdoor om altijd de telefoon mee te nemen het parc op. Excuus daarvoor. Stuur liever een mail. Daar wordt goed op gereageerd.
Wij proberen binnen 48 uur te reageren
Dat kan zeker! Wij verzorgen alleen weekendbruiloften van vrijdag tot zondag. Bij ons mag de versterke muziek maar tot maximaal 23.00. Wij hebben een bruiloftsbrochure, deze kan via info@parcbuitengewoon.nl gevraagd worden.
Vanaf 23.00 hanteren wij avondrust. Geen muziek meer, hard geluid. Wij doen er alles aan om op ons parc rust te garanderen en dat lukt! Helaas ligt ons parc wel in een actieve omgeving waar wel eens iets gevierd wordt. De vele weilanden waartussen ons parc ligt dragen geluid, ook van verder….. soms is het ook letterlijk ´hoe de wind waait´.
Ons parc ligt aan de Kleefseweg, dat is een provinciale weg. Deze is vaak wat drukker tijdens de spits. Tijdens het oogstseizoen rijden hier regelmatig grote landbouwvoertuigen overheen. Dit geeft geluid. Maar we genieten 365 dagen per jaar van het prachtige uitzicht dat we hebben over de landerijen. Wij zijn trots op de boer!
Wij hebben echt te gekke plekken in de omgeving waar heerlijk gewandeld kan worden. Helaas liggen wij daar niet aan…. in vele gevallen zal de auto gepakt moeten worden.
Een calamiteit is als de stroom is uitgevallen, de kachel het niet doet in de winter, flinke geluidsoverlast van andere gasten op het parc. Bij brand of heftige gezondheidsredenen direct 112 bellen. Vervolgens (indien dit het toelaat) het calamiteitennummer.
Wij werken dagelijks gepassioneerd aan ons parc. De gast mag er altijd vanuit gaan dat wij er alles aan doen om de accommodatie perfect te verzorgen. Is er iets niet aanwezig? Of iets defect? Zolang de horeca open is kan er altijd overlegd worden met het personeel, zodra de horeca gesloten is en er is niemand meer op het parc dan kunnen wij hier helaas niets in betekenen en zou het fijn zijn dat het bij de uitcheck aangegeven wordt.
Toch graag een oplossing? Neem dan contact op met het calamiteitennummer. Zij beslissen hoe urgent de melding is en wat de eventuele kosten zouden zijn. Afhankelijk van de urgentie zal er bepaald worden wie er verantwoordelijk is voor de kosten, de gast of het parc.
Wat een buitengewoon goed cadeau! We hebben nog een papieren cadeaubon. Deze kan je niet digitaal verwerken. DUS graag een boeking plaatsen, even een mailtje sturen naar parc buitengewoon (info@parcbuitengewoon.nl) met de naam van de boeking en het nummer en bedrag van de cadeaubon. Wij verwerken deze dan handmatig.
De cadeaubon dient meegenomen te worden bij incheck. Dit is dan het betaalbewijs
Wij hebben geen fietsen op het parc. Bij Weys in Siebengewald kan je fietsen huren. Zij hebben een haal- en brengservice voor 15 euro extra.
Telefoonnummer: 0485-441693
Helaas zijn wij niet bereikbaar met het openbare vervoer. De bus rijdt tot bushalte Ottersumseweg in Gennep. Vanaf daar is het nog 4 km lopen naar het parc.
Tijdens de jaarwisseling is er geen vuurwerk toegestaan op ons parc.
Helaas hebben wij geen sleutels op onze accommodaties. Wij hebben vele tenten waarop het lastig is een slotje te plaatsen. Sommige klinken van huisjes zijn onpraktisch doordat we vaak bijzondere accommodaties hebben.